crm

محصولاتی که دارای عبارت 'crm' هستند

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مناسب ارائه سیستم های اطلاعات مدیریت

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

متغیرها مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری،اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود فایل ورد Word پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

عنوان کامل مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) دسته مدیریت فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه ۶٧ ______________________________________________________ بخشی از مقدمه اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است هرچند د

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (e-CRMبر روی وفاداری مشتریان

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (eCRMبر روی وفاداری مشتریان چکیده هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده

ترجمه مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM

این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشتری(CRM) است طراحی در بازار شامل سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است و مفهوم این مطالعه نادازه گیری قابلیت های CRM اجتماعی است قسمت دوم این تحقیق چگونگی قابلیت های اجتماعی را در هر دو

ترجمه مقاله ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازکانی

هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است طراحی،روش شناسی و رویکردیک مطالعه کمی است که در رابطه با 152 مدیر هتل مالزی از 53 ستاره انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد

ترجمه مقاله بررسی روابط ریزساختار/خاصیت در جوش های غیرمشابه بین فولادهای ضدزنگ آستنیتی و ماتنزیتی

بررسی روابط ریزساختارخاصیت در جوش های غیرمشابه بین فولادهای ضدزنگ آستنیتی و ماتنزیتی چكیده ویژگی های متالورژیكی از قبیل كشش،سختی،چغرمگی و استحكام در برابر خوردگی جوش های غیرمشابه بین فولاد ضدزنگ آستنیتی عیار X5CrNi1810 و فولاد ضدزنگ مارتنزیتی عیار X20CrMo13 مورد ارزیابی قرار گرفتالكترودهای فولاد ضد زنگ دولایه و آستنیتی هر دو به منظور اتصال این

ترجمه مقاله استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

این مقاله به بررسی ارتباط بین وجود نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری در شرکت بین المللی با استراتژی های بتن شرکت توسعه و اجرا توسط شرکت پرداخته است نتایج تجربی نشان داد زمانی که یک شرکت از اطلاعات نرم افزار CRM استفاده میكند ، استراتژی های بازاریابی سپس چندگانه را به مشتریان روش ها و بازارها، استراتژی های بازار پیچیده و استراتژی شرکت های بزرگ با دخ

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

استقرار سیستم نگهداری و تعمیرات با رویکرد قابلیت اطمینان بر روی توربینهای گازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب ایران

محصولات پر فروش

دسته بندی محصولات

بخش همکاران
بلوک کد اختصاصی